måndag 14 juni 2010

Delhi


Har ar en bild fran den lilla granden dar jag bor.
Idag vaknade jag lite innan nio, sa mycket for att vara uppe tidigt och slippa varmen ;). Jag tog tunnelbanan till Connought Place som ar en stor rondell med dyra kladaffarer, fancy restauranger och sa den underjordiska marknaden dar man kan kopa allt ifran klader till USBminnen till hanglas, men inte kedjor uppenbarligen. En liten kille i standet dar jag kopte laset sag sa lurigt glad ut nar jag betalade, sakert for att mina prutningsskills ar lite ringrostiga och jag betalade for mycket. Under halften av utgangspriset far nog ses som ett bra kop, och jag var precis over halften :( men glad ar jag anda, for jag hittade en kedja pa ett annat stalle bredvid Barizza dar jag drack en latte :)
Nu ska jag kaka lite och sen ta taget till Kolkata. hors nar jag kommer dit!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar